2010-04-27
 10:34:46

Jakten på det förlorade tanklocket :(

Igår ringde dom från MVC och ville att jag skulle komma dit idag för det hade blitt nåt strul med blodproverna jag tog sist jag var där, så jag skulle få lov att ta nya.
Så imorse åkte jag in till MVC och tog dom där proverna. Sen när det var klart åkte jag till skolan och hade lite religion i typ en halvtimme innan läraren var tvungen o sticka.

På vägen hem tänkte jag att jag skulle jag tanka, så jag öppnade luckan o skruvade loss tanklocket, men sen blev det nåt strul så jag kunde inte tanka ändå, så då satte jag mej i bilen och körde hemåt.
Och när jag var precis vid kyrkogårdskurvan såg jag i sidobackspegeln att tankluckan var öppen, så då kom jag på att jag hade glömt att sätta tillbaks tanklocket!! Oooh vad smart man kan vara ibland *not* :(
Så nu har vi inget tanklock längre då... Jävla skit, jag blir så jäkla förbannad på mig själv ibland!!

Nu är jag hemma igen iaf...
Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: