2010-04-29
 12:30:04

Nöjd...

Nu har jag haft Historia, så först hade vi ett stort prov som heter Case där vi skulle diskutera om en text som vi skulle ha läst innan vi kom dit. Och det gick ju rätt så bra, mycket bättre än jag hade trott iaf :)
Sen efter det fick jag och min grupp redovisa om Industriella-, Franska och Amerikanska revolutionen, och det gick också väldigt bra :) Jag är nöjd, och det känns jätteskönt att ha det gjort nu!!

Nästa vecka har vi ett nytt stort prov på hela kursen. Det känns verkligen jättehemskt, jag längtar INTE tills dess! Sen har vi ju det stora arbetet i Religion som ska lämnas in då också. Blä!
Det ska bli skönt när skolan är slut så man kan börja slappna av lite igen :P



Aja..
Annars idag vet jag inte vad vi ska göra, jag har Webdesign just nu men har som vanligt ingenting att göra så jag surfar lite istället :)
Sen när jag slutar ska jag bara hem och lata mig... om inte Daniel får för sig att vi ska göra nåt annat.

Bye så länge


Lotta
PUBLICERAT: 2010-04-29, 19:57:33 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Hej! Har skrivit sms till dig, men jag skriver här oxå för säkerhets skull :) Ska vi mötas på stan imån? isåfall vilken tid passar dig bäst? jag slutar ju kl. 12 jag.. Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: