2010-04-30
 10:08:59

Trött och omotiverad...

Är i skolan o har programhantering...
Jag är skittrött så jag känner mej inte speciellt motiverad o göra nånting just nu :/
Ändå la jag mej vid 22-tiden igår så jag borde ju vara utvilad tycker man. Men men, sova mera får man göra när man blir pensionär...

Efter den här lektionen ska jag träffa Lotta iaf :)
Det ska bli kul! Vi ska väl gå lite på stan tror jag och kanske fika lite o så...

Nu är det bara en vecka kvar tills det är dags för lilla mig o fylla år då... Sen är det bara ett år kvar till 30!!
Herregud vad tiden går fort, jag känner mig gammal!! *snyft*

 

(källa)

Nä nu ska jag väl försöka göra lite nytta här innan jag slutar...
Hörs senare!
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: