2010-04-23
 10:02:33

Ojsan...

Flickorna är på dagis, och jag har ringt några samtal...
Ringde bland annat till MVC nyss eftersom barnmorskan tyckte att jag skulle beställa tid hos henne efter ultraljudet, så jag gjorde det och allt var frid o fröjd.
Sen bad tjejen i luren om mitt personnummer, och då såg hon att jag redan hade en tid till min barnmorska. Så jag ska dit idag klockan 14 :)

Tur att jag ringde då, annars hade jag missat den tiden.
För jag hade inte fått reda på att jag skulle dit idag, så barnmorskan måste ha bokat in tiden o sen glömt o ringa mej eller nåt sånt.
Aja, nu har jag iaf två tider inbokade. En tid idag och sen den 18 maj :)


© Soffiloffis


Jag ska strax ringa lite fler samtal, jag som hatar o pratar i telefon haha :P
Men ibland måste man väl...
Ev. ska vi kolla på en sak senare i eftermiddag om det passar för dom.

Är ledig från skolan idag igen förresten :)
Det var tydligen nåt nationellt prov för gymnasie-eleverna, så dom hade stulit vår datasal.. så därför blev det inget för oss :P

Men men, nu ska jag hoppa in i duschen innan vi ska hämta tjejerna...
Kramar



Lotta
PUBLICERAT: 2010-04-23, 17:49:43 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Jodå det är bara fint här med :) Vi ska bara ta det lugnt i helgen, riktigt skönt de :) Ska ni göra då?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: