2010-04-05
 21:23:05

Modeller ;)

Idag har det inte hänt speciellt mycket som vanligt :)
Flickorna har väl börjat tjata på mig varje dag att jag ska ta kort på dom, och det är ju bara kul så självklart gör jag det! :P
Alltid kul att nån vill stå modell när jag är på fotohumör, Daniel vägrar ju den jekuln ;)

Imorron är det iaf dags för barnen att gå till baks till dagis igen. Och för min del är det dags för skola, men jag har "sovmorron" då, så jag börjar inte förrän klockan 12, skönt det iaf.
Det är ju påsklov den här veckan så vissa lektioner är inställda :) Härligt, härligt!

Min dator har börjat krångla lite igen, så snart får nog den där formateringen ta o bli av trots allt. Jag har skjutit lite på den för att jag inte har orkat, det finns ju roligare saker att pyssla med än o formatera om!!

För det första så funkar ju msn fortfarande inte, det går inte ens o installera om det... och nu har datorn börjat stänga av sej själv helt plötsligt. Det har hänt två eller tre gånger redan idag :/
Ganska störande när man sitter o håller på med nånting.





Madde
PUBLICERAT: 2010-04-06, 15:51:29 | URL: http://madelenesiitari.blogg.se/

Jaa visst är det kul när man har något att fota?! :) Söta små tjejer ni har! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: