2010-04-08
 14:16:43

Börjar bli sjuk??

Nu har jag varit i skolan och haft "dubbellektion" i Historia.. Vi slutade samma tid som vanligt så någon dubbellektion vet jag inte om man kan kalla det precis :)
Vi pratade iaf om världskrigens tid och fick se en film om förintelse-lägren och en annan film om atombomben i Nagasaki (stavning?).

 


Sen när jag slutade skolan åkte jag till Ica här i byn och lämnade in paketet så nu ska väl det väl snart vara över :) Så köpte jag lite mjölk o åkte hem...
Efter ett tag kom Ketty förbi en sväng också :)

Usch jag känner mej inte helt kry idag, är alldeles skakis i hela kroppen, slö, har huvudvärk o halsont... så det kanske är en förkylning på G? Hoppas inte! :/
Tänkte jag skulle försöka vila lite sen ifall flickorna gör det idag, det känns som det verkligen skulle behövas iaf :)

Hihi gick nyss in på skatteverkets sida och kollade på min deklaration, så i år får jag tillbaks 1300 nånting :) Härligt! Det värsta som finns är ju o behöva betala tillbaks på skatten!!

Aja, hörs senare
Bye


mams
PUBLICERAT: 2010-04-08, 17:23:38

Hejsan är du inte inne nåt på MNS längre funkar det inte?

Du tar väl din medicin som du ska annars låter det som du skulle tagit för lite men jag vet inte?


Sofie
PUBLICERAT: 2010-04-08, 20:25:19 | URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Hej, nej MSN funkar inte alls längre :( Jag måste formatera om för att få det att funka igen och jag drar ut på det hela tiden för att det är så drygt...



Jadå det gör jag :) Får se hur mina prover är nästa gång jag ska dit, för det var ju dom som sa åt mej o ta den dosen jag har så jag har ingen aning om ifall det är rätt eller inte :)


Madde
PUBLICERAT: 2010-04-08, 23:12:08 | URL: http://madelenesiitari.blogg.se/

Nej det är ju inte det :) haha..

Så lite så! :)

Tack detsamma!! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: