2010-08-30
 15:47:23

Hos mormor :)

Måndag idag då och jag mår som vanligt illa och är allmänt hängig, men det kanske börjar bli dags att vänja sej vid det för det verkar ju inte vilja försvinna :/

Flickorna var på dagis i förmiddags, och sen när dom slutade fick dom åka hem till mormor och ska vara där tills imorron... :)

En impulstripp till Borlänge blev det för oss idag iaf, så nu har Daniel en ny mus till sin dator och jag har ett nytt minneskort till min kamera :)
Sen åkte vi till MM o handlade hem en massa innan vi fortsatte hemåt.

Och nu är vi hemma och jag funderar på om jag ska lägga mej o vila en stund så att illamåendet kanske går över. Hoppas det iaf, även om jag är skeptisk...

Hörs sen
Kramar

Våra små älsklingar :)

 

© Soffiloffis





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: