2010-08-19
 21:45:25

Mycket gjort :)

Idag känns det som vi har fått en hel del gjort :)
Först åkte iväg med flickorna till dagis vid åtta-tiden imorse, och sen en stund senare kom Ketty förbi o hjälpte oss bära ner tomkartonger i ett förråd i källaren. Och så tog hon med sej lite av Veronicas grejjer hem till henne, och en stund senare kom dom båda tebax o hämtade ännu mer saker.

Sen vid 11 hämtade vi tjejerna på dagis och lite senare åkte jag in till stan på det där mötet. Och när det var klart åkte jag hem till mamma o hälsade på :)

Efter några timmar åkte jag, Daniel, Isabelle o Julia hem till Ylva o Janne och hälsade på :)
Flickorna hoppade studsmatta o lekte i sanden med Ella o Lukas, kul hade dom iaf. Och dom däckade nästan direkt när dom la sej när vi kom hem :P  Det är inte ofta det händer kan jag säga!!

Jag hittade en kartong som var full med bebiskläder tidigare idag också, så det håller jag på o tvättar för fullt nu :)  Sen har jag nästan packat klart bb-väskan också, det är bara lite kläder till mig kvar att packa... Det känns ganska skönt o ha det gjort, då slipper man ha det hängande över sej åtminstone :P

Nu skulle vi bara behöva få hem barnvagnen så snart som möjligt och spjälsängen så vi kan börja bädda den, och så en bilbarnstol måste vi ha också! Vi får hämta alla dom sakerna hos Veronica nu nån dag tror jag :)

Aja
Hörs sen
Kramar




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: