2010-08-22
 21:06:53

Ont... igen!!

Tog en promenad bort till konsum tidigare idag. Och sen när jag kom hem blev jag o må skitdåligt igen, fick ont i magen som faen precis som jag brukar få när jag har druckit cola. Men det hade jag inte gjort den här gången så jag vet inte vad det var för fel!
La mej iaf i badet o spolade varmt vatten på magen och efter en liten stund gick det över som tur var!
Fattar inte varför det blir så där hela tiden, ganska jobbigt är det iaf!! Det känns typ som att ens sista stund är kommen eller nåt, så ont gör det!! Borde kanske kollas upp, men jag gillar inte att gå till läkaren så det skjuts framåt hela tiden.

Flickorna badade nyss, så nu ska dom sova... sen när dom har somnat tänkte jag hoppa ner i badet igen :)

Hörs sen
Kramar




Lotta
PUBLICERAT: 2010-08-23, 16:58:40 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Hej! usch de lät ju inge trevligt att du har ont =/ det har ingenting med gradviditeten att göra då? eller har du kanske fått magsår? kramis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: