2010-08-26
 18:55:46

Ny butik :)

Imorse lämnade vi flickorna på dagis, och sen åkte jag in till aktiviteten till kl 9.
Och när jag var klar där hälsade jag på mamma en sväng också :)

Annars har det inte hänt mycket idag...
Vi vilade lite nu på eftermiddan iaf och så har vi ätit efter det.
Flickorna ska strax få bada lite innan dom ska sova :)
Och när dom har däckat tänkte slänga mej i badet jag med!
Det känns sååå skönt att äntligen ha badkar igen, det är nog det jag har saknat mest när vi har bott i huset tror jag :P

Isabelle...

 

...och Julia :)


© Soffiloffis

Mamma berättade föresten att det har öppnat en ny butik i- eller nånstans runt gallerian :) Dom hade tydligen väldigt mycket fina saker där, tavlor och sånt t.ex. så dit måste jag gå o kika nu nån dag!
Ska ju till MVC imorron så kanske skulle passa på när jag har varit där då :)

Aja...
Hörs sen
Kramar


milla
PUBLICERAT: 2010-08-27, 07:44:41 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

... måste vara de dära Eurostore som öppnat nu. Skulle ha snarlika sortiment som Dollar Rusta o sånna butiker stog de i tidningen i vintras/våras. Hoppas de är en trevlig affär :P


milla
PUBLICERAT: 2010-08-27, 13:51:43

såg i väsman runt att de va nån inredningsbutik. Måste va den din mor mena för Eurostore har väl redan öppnat? :)


mams
PUBLICERAT: 2010-08-27, 14:28:41

Det var Eurostore jag menade hade inte varit på den tidigare, dom öppnade visst i Onsdags.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: