2010-08-28
 21:56:58

Sjuk?

Idag har jag känt mej jättekonstig i hela kroppen, som att jag håller på o blir sjuk eller nåt.
Jag har känt mig helt hängig och hade bara velat lägga mej ner o sova, men det gick ju inte. Och uppe på det svettades jag massor o mådde/mår jätteilla :/
Jag hoppas jag inte håller på o blir förkyld igen, för jag var ju nyss det!!

Vi hade egentligen tänkt åka in till stan o gått på "vattenfestivalen" idag, men eftersom jag mådde dåligt så struntade vi i det. Får väl hoppas jag mår bättre imorron så vi kanske kan hitta på nåt då istället! Gå till lekparken kanske? Nu sover tjejerna iaf, och jag tänkte jag skulle lägga mej i badet om en liten stund :)

Hörs senare
Kramar


Bilden på bebisen i v.19-20




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: