2010-12-16
 20:00:02

Ny TV :)



I onsdags när Daniel slutade jobbet åkte vi till Västerås och julshoppade lite :)
Så nu har vi köpt oss en ny TV eftersom vår gamla gick sönder tidigare i veckan!
Och så köpte vi lite annat smått o gott också :P

På vägen hem blev både jag o Daniel o känna oss jättehängiga... Och igår hade jag nog feber kändes det som, jag är iaf skitförkyld... IGEN :(  Näsan rinner, ögonen rinner o jag känner mej allmänt död... Barnen är också förkylda så det är väl bara o hoppas att vi hinner bli friska till jul åtminstone!

Nu kommer Daniel snart hem från jobbet...
Hörs sen
Kramar

TV:n vi köpte



Fidde
PUBLICERAT: 2010-12-18, 21:35:22

Fan ge er nu måste jag handla ny tv med trodde det var billigt med tv idag fan heller. www.dustinhome.se/pd_5010517333.aspx men det är bra bild på den i alla fall.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: