2010-12-02
 20:38:15

Tappar hår :/



Nu har jag kommit i den där supermysiga tappa-allt-hår-du-skulle-ha-tappat-under-graviditeten-perioden! :/
Har märkt att jag har börjat lossa lite mer hår än vanligt, särskilt när jag borstar håret eller duschar. Och nyss när jag låg i badet kom halva mitt hår flytande och kläggade sej fast över hela kroppen... Bläää!

Jag bara väntar på att flinten ska komma fram så jag får börja polera den, eller varför inte kamma över?!
Det är väl bara o hoppas att det här "tillståndet" går över snabbt så det inte hinner gå så långt... :/



Bild lånad härifrån



milla
PUBLICERAT: 2010-12-02, 21:49:29 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

haha tänkte på det igår. Jag tappar inte så mycket hår nu. Brukar ju bli några strån när man sköljer ur shampo å balsam men e inte mycket alls nu. Det kommer väl efter sen. En tröst är väl att de är övergående du :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: