2010-12-31
 15:19:05

Mitt 2010 :)



Jag hittade den här listan hos made in japan :)
Sno den gärna om du känner för det...

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Spelade WoW för första gången haha
Nej men jag vet faktiskt inte...

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Haha nej, jag skulle ju gå ner i vikt, men i januari fick vi ju veta att vi väntade barn igen så jag gick nog snarare upp i vikt... Så kan det gå :P

3. Blev någon/några av dina vänner eller bekanta föräldrar i år?
Ja, Sabina fick ju sin lilla Olivia, Therese fick en liten Julia, Marina fick en liten Adrian och Ammi fick sin dotter Liv... Och så fick ju vi våran lilla Pontus :)  Det var många som fick barn i år, och nästa år blir det också en hel hög med bebisar :D

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Sverige, Sverige och åter Sverige... får ta o ändra på det under nästa år :)

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?

Jag skulle vilja resa nånstans... vart som helst, en kryssning kanske? Och så skulle jag gärna vilja åka till storbrittanien och Irland. Sen skulle det ju vara skönt o få lite tropisk värme också hähä :P

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
4 september när Pontus föddes :)

8. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej

9. Bästa köpet?
Vår nya tv :D

10. Vad spenderade du mest penar på?
Elektronik :P

11. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Julklapparna från Daniel :P  Och vår sons födelse så klart :D  Och så värmer det i hjärtat varje gång flickorna säger "jag älskar dig" :)

12. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Good Ridance (Time of your life) med Greenday :)

13. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag... men det har varit ett oroligt år, både för mammas/mormors skull och för flickornas med sjukdomar o elände!

14. Vad önskar du att du gjort mer?
Skrattat o njutit av livet :)

15. Vad önskar du att du gjort mindre?
Svurit och varit en surkärring

16. Hur tillbringade du julen?
Hemma hos barnens farmor o farfar på julafton och hos barnens mormor o morfar på juldagen :)

17. Blev du kär i år?
Jag blev kär år 2006 och har varit det sen dess

18. Favoritprogram på TV?
Greys Anatomy

19. Bästa boken du läste i år?
Gömda och Asyl av Liza Marklund

20. Största musikaliska upptäckten?
Att kunna koppla sin spotify till facebook och på så sätt kunna ta del av sina vänners spellistor.

21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar :)

22. Något du önskade dig men inte fick?

Vet inte :)

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Min mamma och Daniels mamma och Sören kom och fikade hemma hos oss :)

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag hade låtit bli o tänka så mycket... jag är verkligen en riktig grubblare =/

25. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Gravidstilen och nu mammastilen ;) Nej men allvarligt så vet jag faktiskt inte... jeans o linne med munkjacka-stilen kanske?

26. Vad fick dig att må bra?
Kameran är min avkoppling, så den fick mej o må bra :)

27. Vilken kändis var du mest sugen på?
Leonardo Di Caprio haha :P

28. Vem saknade du?
Daniel när han låg borta på jobb!!!

29. De bästa nya människorna du träffade?
Jag gillade barnmorskan jag hade under förlossningen :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: