2010-02-27
 17:18:49

Brak...

Nu har vi två genomförkylda tjejer här hemma...
Tror båda två har väldigt ont i halsen, eller åtminstone Julia, för hon har jättesvårt att somna på kvällarna... Och när hon väl somnar så vaknar hon en stund senare och är jätteledsen och hostig :/
Dom fick lite isglass tidigare, men det verkar dom inte tycka speciellt mycket om..

Nu ligger dom iaf o vilar där uppe...
Och jag vilade jag med för en stund sen :)

En gammal bild från Hammarbacken...

© Soffiloffis


Inatt när jag höll på o somna så brakade det till som f*n uppifrån taket, så jag fick nästan ont i magen av chocken haha... Och imorse när vi tittade ut genom köksfönstret var Opeln dränkt i snö, det syns snart inte att det står en bil därunder!

Jag tänkte jag skulle ta o fota lite, har tänkt göra det i flera dagar nu, men jag får ju aldrig tummen ur röven o gör det... Vet inte vad det har blivit med mej... Förrut var jag ju ute varje dag och tog kort, men nu blir det aldrig av längre.

Men men..
Får väl ta o ta tag i det nurå kanske?!
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: