2010-02-23
 13:35:46

Fastnade!!

Imorse när jag skulle lämna barnen på dagis och åka till skolan så skulle jag backa ut från gården, men då åkte jag rätt in i en snöhög och fastnade. Fy fan vad arg jag blev! Och efter mycket kämpande med att få loss bilen så tog batteriet slut! Så nu håller vi på o laddar det, fåse om vi får loss bilen i eftermiddag när jag kommer hem.
Men det var bara o ringa till dagis o berätta läget då...
(Nu har vi iaf kommit loss igen, Daniel o Ketty fixade det nyss, så nu kan barnen gå till dagis imorron iaf :))


Jag fick svar från csn imorse också, äntligen! :)
Så nu får vi väl se när pengarna dyker upp... Det stod att dom skulle komma den 25:e men man vet ju aldrig.

Jag hade Webdesign idag, och sen efter det fixade jag och två andra tjejer med ett grupparbete vi ska redovisa nästa vecka på historian...

Näpp nu ska jag gå ner o tvätta lite
Kramar






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: