2010-02-18
 11:46:56

Försenad...

Usch vad jag blev irriterad imorse...
Vi klev upp lite tidigare för att slippa stressa så mycket för en gångs skull.
Sen när vi var klara såg jag att vi var ute i god tid för att lämna barnen på dagis och för att jag skulle komma i tid till skolan.

Men när vi kom fram till dagis så var det helt tomt inne på flickornas avdelning, och efter en stund såg vi att det satt en lapp på dörren att dom hade gått bort till gympasalen. Det är ju en bit att gå dit så det tog en stund, så när vi kom ut från dagiset var klockan redan tio över åtta. Och jag börjar ju halv nio, så då blev det stress iallafall, och sent kom jag också :(
Blir lite irriterad att dom inte kunde vänta tills alla barn som börjar klockan åtta hade kommit till avdelningen innan dom stack iväg! För det kanske är fler än jag som har en tid att passa!

Och till råga på allt hamnade jag bakom en taxi som stannade i en korsning hur länge som helst, fast det inte ens kom några bilar... Så störande! Så efter en stund var vi väl tre bilar som stod där och undrade vad fan hon höll på med. Jag var tvungen o tuta för att kärringen skulle fatta att hon hade bilar bakom sig!

Men men, nu är jag iaf i skolan och har nyss haft Historia, och klockan 12 har jag webdesign...
Börjar bli rätt så hungrig nu!

Fast nu ska jag surfa vidare innan lektionen börjar :)
Kramar



Peter
PUBLICERAT: 2010-02-19, 19:39:44 | URL: http://minearmy.webblogg.se/

De är nyttigt med lite stress ju :) Är de bra annars?? Skål på dej


Fidde
PUBLICERAT: 2010-02-20, 02:15:37

Slappna av damen jag och milla är jämt försenade så ofta att det är normalt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: