2010-02-26
 15:46:29

Skoldag...

Nu har jag varit i skolan igen. Hade programhantering, och det gick väl rätt så bra..
Men man blir ju så jäkla slö av o sitta och läsa på alla olika moment man ska göra i Word,
så det var rätt så skönt o få sluta sen :)
Fick veta hur jag ligger till i Webdesign och Programhantering också, och det lät ju positivt iaf :)

När jag slutade åkte jag till Ica här i Grängesberg och skulle hämta ut ett paket med möss som vi har beställt, men eftersom det var beställt i Daniels namn så var jag tvungen o ha hans leg med mej för o kunna få ut det, annars kom hon inte in i systemet eller vad hon sa.
Men hans leg hade jag ju inte med mej så vi får åka fram senare o hämta det...
Flickorna ligger o vilar nu så det blir väl sen när dom har vaknat då.

Har iaf betalt alla räkningar nu, känns skönt o ha den skiten gjord!
Då är det bara o se fram emot nästa månads räkningar nurå ;)

Nä nu ska jag surfa lite innan tjejerna vaknar
Kramar

© Soffiloffis


milla
PUBLICERAT: 2010-02-27, 12:42:27 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

va fasen har ni ormar eller beställt datamöss?


milla
PUBLICERAT: 2010-02-27, 17:11:25

haha de va datamöss tänkte väl :P

Läget e fint. Lugna attiraljer. Kanske blänga lite på melodifestivalen sen. Kanske fara å hälsa på Fredrik en vnda i detta snö blaj :P

Hur är det mä familjen då? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: