2010-02-07
 20:15:45

Brutit armen :/

Nu har en hel vecka gått igen då...
Jag har märkt att jag verkligen avskyr naturkunskapslektionerna... men men, jag måste ju klara det här nu!

Vi har inte gjort så mycket den här veckan, skottat en massa bara eftersom det har snöat som faen igen... :/
Och idag var vi ute en sväng på eftermiddan så flickorna fick leka lite i snön. Det tror jag dom tyckte var jättekul :) Men Isabelle blev skitsur när snön fastnade på hennes vantar hela tiden hehe

Garaget :)


I onsdags när mamma var på en undersökning i Falun så bröt hon vänsterarmen :/
Men hon sms:ade innan att dom skulle vara hemma vid 12 halv ett nån gång, så när jag ringde till deras telefoner vid 16-tiden och ingen svarade blev jag orolig.
Men efter ett tag ringde hon upp iaf och berättade vad som hade hänt, så nu ska dom operera armen på fredag... Sen ska hon ju göra en annan operation om några veckor också.
Tycker så synd om henne, allt händer på en gång! :(

Igår var jag o flickorna där och hälsade på, var ju ett tag sen dom var med dit nu så då passade vi på då.

Nä nu måste jag ner i tvättstugan o grejja lite
Hörs sen




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: