2010-01-07
 15:47:56

Biljävul...

Tidigare idag skulle vi åka in till Ludvika för jag måste lämna in ett papper på arbetsförmedlingen... Och så ville mamma vara barnvakt till flickorna också :)
Men när vi kom ut i bilen och hade skrapat den o allting så startade den inte... Batteriet hade väl blivit urladdat i den här kylan :(

Så då försökte vi rulla igång den.. Daniel sköt på och jag satt i och styrde... Men det gick ju fan knappt o styra nu när jag är van vid servon, så vi hamnade i busken. Så nu står bilfan där medan vi håller på att ladda upp batteriet!!
Jag hoppas vi tar oss in till stan senare idag iaf så vi kan lägga det där pappret på deras låda!
Jag blir fan galen på biljävlar från helvetet... :(



milla
PUBLICERAT: 2010-01-07, 16:00:13 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

otur mä brum ni har.

Snygg nummerplåt föresten ;)


Fidde
PUBLICERAT: 2010-01-08, 11:45:26

Tycker du är dum mot bilen inte undra på den vägrar starta... Prova och va snäll mot den ska du se..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: