2010-01-15
 18:21:16

Den dog :(

Nu har första skolveckan gått då :)
Och än så länge har det väl gått rätt så bra, det är bara två lektioner som krockar, men det verkar lösa sej det med som tur är!

Annars har det inte hänt så mycket annat den här veckan, jag har väl städat och tvättat en hel del...
Och idag gick vår diskmaskin sönder :(
Mamma frågade tidigare idag om den funkade som den skulle, och jag svarade bara "jaa" för det gjorde den ju... då iaf! Men sen när jag kom hem o satte igång en maskin så brakade den sönder :(
Tråkigt!!

Men men, jag måste väl läsa lite läxor nu så jag får det gjort nån gång... :/
Kramar



milla
PUBLICERAT: 2010-01-16, 10:35:11 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

hähä snygg diskmaskin nu har :)

Vi fick tag i en hel del för 3000 på blocket i höstas. Va bara ute efter en spis men blev:

Diskmaskin, kyl/frys, inbyggnadsmicro, köksfläkt, spishäll och ugn.

Fidde fick ju bygga en ställning till spisen eftersom det va häll och sån där vägg ugn. Men det funkar bra.

Lycka te mä diskis :)


mams
PUBLICERAT: 2010-01-17, 12:17:12

hejsan ta och titta hur gammal den är om ni har garanti kvar? är den helt död lyser ingen lampa eller startar den inte har ni tittat om det är nånting som lossnat??



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: