2010-01-29
 21:38:39

Neverending story...

Idag hade jag programhantering mellan 8.30-14.30, och på slutet höll jag på o dö av uttråkning... Sitta o hålla på med word i åtta timmar ungefär, utan några bensträckare (förrutom lunchen då) är ingen höjdare. Det var första gången vi gick heldag i det ämnet så det var väl lite ovant också.

På eftermiddan när jag hade kommit hem så kollade vi på Neverending Story tillsammans med flickorna... Dom verkade tycka den var jättebra, och dom blev skitförbannade när filmen tog slut sen, dom ville ju se mer :P

Men nu ligger dom o sover iaf..
Jag ska strax gå o lägga mej jag också för jag är helt slut :)
Hörs sen
Kramar


Matilda
PUBLICERAT: 2010-01-31, 16:46:51 | URL: http://enmatildas.blogg.se/

sv. det var så lite så , hur mår dudå ? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: