2010-01-06
 19:58:01

Värmeslag :P



Tidigare idag kom Trisse, Sabina och Nellie hit och hälsade på lite :)
Så vi satt och pratade en stund om lite allt möjligt...
Både Nellie och våra tjejer var jätteblyga först, men det släppte väl lite precis innan dom skulle åka...


Nu sitter jag här och myser... Det är 40 grader varmt i vardagsrummet just nu!
Konstigt det där, ena gången när vi eldar så tar det sej knappt, och nu brinner det så det står härliga till!
Ändå använder vi precis likadan ved som vi brukar och i samma mängd :S


Jag låg o vilade lite på soffan för en stund sen, men tillslut var jag tvungen o kliva upp, jag höll ju på o få värmeslag där haha
Men hellre lite för varmt än för kallt iaf!
Flickorna ligger o sover nu iaf, Isabelle var fortfarande lite hängig även om febern har gått ner lite, men nu kändes Julia lite varm istället... Våra små snuttor!! :/


Näpp nu ska jag surfa vidare innan det är dags o sova
Kramar


© Soffiloffis


milla
PUBLICERAT: 2010-01-06, 20:16:16 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

jisses 40 grader inne, då jäklar lär ju inte ni frysa i alla fall :P

Elda på. Vi har 24 i köket just nu å det känns varmt :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: