2010-07-26
 15:52:05

Måndag...

Nu har vi varit iväg o handlat lite så nu har vi mat hemma igen :P
När vi hade gjort det åkte vi bort till huset och hämtade lite saker... stekpanna kan ju vara bra o ha t.ex...
Vi ska försöka låna en släpkärra nu nån dag och hämta resten av våra saker, det ska bli såå skönt när det är helt klart så man kan börja känna sej som hemma på allvar igen!!

Flickorna sitter o leker på sitt rum :)
Och jag tänkte strax börja packa upp lite saker i vardagsrummet...

Men blä, jag börjar få lite huvudvärk så det är säkert åska i luften :/
Det börjar nästan kännas som att hösten är på väg nu när det regnar hela tiden!! Men jag hoppas min känsla har fel!

Aja, dags o sätta lite fart nurå
Hörs sen
Kramar

 

© Soffiloffis


milla
PUBLICERAT: 2010-07-26, 16:52:40 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

din känsla måste verkligen ha fel hoppas jag ;)

Vår semester börjar på måndag om en vecka å då ska det fan va sommar så det står härliga till :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: