2010-07-08
 16:58:55

Suck!

Imorse var jag på aktiviteten igen...
Där fick vi gå igenom "läxan" som vi fick igår. Sen pratade vi om förebilder.
En riktigt tråkig och onödig aktivitetsdag kändes det som!!

Men vi slutade tidigare iaf, skönt det för annars hade jag varit tvungen o gå tidigare ändå, skulle till MVC så...
Så när jag slutade åkte jag bort dit och träffade läkaren, och hon sänkte dosen på min medicin lite grann. Annars hände väl inget speciellt. Jag frågade om jag inte kan få göra tillväxtultarljud senare, men det såg hon ingen anledning till eftersom min mage följde kurvan så fint, så det får jag tydligen inte göra då :/  suck!
Jag som är livrädd för att det ska vara en 5-6 kilosklump som ligger där inne!!

 

© Soffiloffis



Nu är jag hemma sedan några timmar tebax...
Jag har hunnit vila ett tag på soffan, och nu ligger flickorna där o vilar istället.
Vi har börjat potträna dom på allvar nu, och det går riktigt bra :)  Lite olyckor får man väl räkna med, men jag tycker dom är jätteduktiga!!

Jag längtar som sjutton tills vi ska flytta nu, det ska bli såå skönt o få större lägenhet, och enplan!! Önskar bara att packningen kunde bli klar nån gång så man slipper tänka på det åtminstone...

Men men, tror det börjar bli dags o göra lite mat snart igen!
Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: