2010-07-14
 12:23:13

Utelek...

Blev väckt av tjejerna vid halv 10 idag :)
Så då gick vi ner o käkade frukost, och när vi hade gjort det gick vi ut i trädgården en stund. Flickorna fick ta med sej sina dockvagnar ut men dom lekte ändå med gruset istället, det var visst roligare :)

Vart jag än satte mej så hade jag en envis köttätande fluga efter mej så tillslut tröttnade jag o gick in...
Så nu vet jag inte vad vi ska hitta på...

Sen när Daniel slutar jobbet så ska vi åka hem till Ylva o hälsa på lite :)
Nu var det ett bra tag sen vi var där, o flickorna har tjatat som små grisar om att åka till faster o hoppa, så det ska dom väl få göra när vi kommer dit :)


Det här lilla äcklet förföljde mig o bet mig var jag än gick :(

 


Isabelle :)

 


Julia :)

 

 

 

© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: