2010-07-18
 21:12:53

Söndag...

Igår på förmiddan körde jag Veronica och Liza mfl in till stan och sen när jag kom hem igen så käkade vi och så packade jag lite grann. Daniel skruvade isär bokhyllan också. Och på eftermiddan kom Johan och hans flickvän Kim förbi o hälsade på, dom hade med sej sin lilla Chichuaua-vovvsing Lucky som var jättesöt! :)

Tidigare idag ställde vi ut alla kartonger m.m. i hallen och sen ställde vi alla kartonger som var i garderoben ut i vardagsrummet... Så nu är det trångt här hemma!
När det var gjort så åt vi och sen gick vi upp o vilade, så vi vaknade för ett tag sen :)

Från vänster Isabelle, mormor och Julia :) (bild-datumet stämmer inte)



Ketty kom förbi en sväng nyss, så då fick vi lite sopsäckar och godis till flickorna m.m. :)
Så jag tänkte strax börja packa lite grann igen, slänga ner alla kläder i säckarna och en massa köksredskap i kartonger. Men usch vad jag börjar känna mej stressad nu, vi har bara en vecka på oss och det känns som vi bara packar o packar och ändå är det lika mycket kvar!! Men det är väl bara o inse att vi har alldeles för mycket saker!

Imorron ska flickorna få sova hemma hos mormor till på tisdag :) Vi har lite o greja med här hemma så det är nog roligare för dom o vara där. Och sen på tisdagmorgon ska jag ju till Falun på det där tillväxtultraljudet, så vi tyckte det blir lättare o göra så.

Nepp nu är det dags o börja..
Hörs sen
Kramar




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: