2010-06-30
 21:49:56

Onsdagen :)

Idag på förmiddan var jag på den där aktiviteten...
Vi pratade CV, så jag ska skicka in mitt till läraren imorron tror jag, har inte orkat gjort det än :P   Kan ju va bra o få veta vad jag behöver ändra o sånt...

När jag kom hem så blev jag dyngtrött, så jag har vilat lite på soffan nu under eftermiddan... Men efter ett tag väcktes jag av två glada damer som ville gå ut o leka så då var det bara o kliva upp igen :)
Väl ute så målade jag hyllkonsoller (eller vad det heter), men färgen tog slut så tillslut var jag tvungen o ge upp...
Daniel kollade lite mer på vår nya bil, hur den såg ut under o sådär... Och flickorna plaskade i vattnet i poolen och polerade stolar, bord och rutchkana :)

Det är snart tre år sen dom var så här små! Det känns som det var igår!!

© Soffiloffis



Nu ligger dom o sover iaf...
Jag har nyss packat lite tallrikar o sånt som vi inte använder just nu...
Daniel kom in i köket medan jag höll på som mest och började asgarva, då hade jag tydligen fått en svart mustach efter alla tidningspapper jag har lindat in tallrikarna i. Så kan det gå :P
Det känns som det börjar bli dags att börja packa på allvar nu, det är ju bara en månad kvar tills vi flyttar så!
Jag längtar!

Nepp nu ska jag se nån film eller nåt innan sovdax
Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: