2010-06-17
 11:35:26

Löjligt!!

Nu har jag varit på arbetsförmedlingen, och det gick väl bra. Men som vanligt ska man behöva gå ut därifrån o vara irriterad, för varenda gång ska dom häva ur sej nån jä*la spydighet... Den här gången fick dom det att låta som att jag vore värsta avelskossan som har typ 20 ungar eller nåt :S
Herregud, jag har två barn, som råkade komma samtidigt, och ett tredje (o sista) på väg, är det så himla mycket?!

En lärare reagerade på liknande sätt när jag berättade att jag väntar tredje barnet, då undrade han om jag höll på o befolkade Sverige eller nåt :S  Aja, har folk inget annat att oja sig om så får dom väl hålla på då, jag tycker bara det är löjligt!!

© Soffiloffis



Jag tänkte gå ut om ett tag o måla lite igen så dom där hyllorna blir klara nån gång :)
Kanske ska slipa det där bordet också så det också kan målas sen...

Snart måste vi väl börja packa på allvar också... Än så länge har jag ju bara packat sånt som vi inte behöver använda på ett tag :)

Aja
Hörs senare
Kramar





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: