2010-06-22
 21:55:26

Svåra...

Igår var Isabelle o Julia jättesvåra att få i säng, vi försökte på alla möjliga sätt o få dom att sova men dom bara vägrade, när den ena somnade så väckte den andra henne o tvärtom.
Så först vid 23.30 somnade dom äntligen! Vi höll på o bli tokiga där ett tag... Jag hoppas att det inte blir samma visa ikväll iaf! Men jag tror det är att det är så ljust ute på kvällarna som gör att dom blir så här "svårsövda" :/

Men men...
Idag på eftermiddan var vi ute på gården, och efter ett tag kom Ketty förbi en sväng :) Hon hade med sej sin trimmer så hon trimmade lite vid hallonhäcken o sånt, jättesnällt! :)
Det kom fram några grodor medan hon höll på, men jag fick aldrig tag på nån annars hade jag tatt kort på dom :P

Isabelle o Julia studerar småkryp som vanligt :P

© Soffiloffis



Jag målade iaf bänkskivan på det där bordet, så nu är det är bara några kanter kvar att måla sen är det klart, lägger upp bild på det då, men jag glömde tyvärr att ta före-bild. Jag kan iaf säga att det var jätteslitet innan så det är en enorm skillnad :)

Tidigare nu på kvällen så såg jag filmen Shutter Island, och den var väl rätt okej, men jag fattade inte riktigt slutet om jag ska vara ärlig. Får kanske se den igen o se om jag fattar bättre då, annars är jag väl trög eller nåt :P

Imorron ska jag till MVC igen :) Ska bli kul o höra bebisen där inne...
Sen på torsdag ska jag på den där aktiviteten igen, inte fullt lika kul.

Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: