2010-06-23
 20:15:23

Fin onsdag...

Idag på eftermiddan kom Ketty förbi en sväng, sen när hon åkte tog hon med sej flickorna på en liten biltur :) Dom har ju tjatat om "fammo bil" nu i flera dagar så jag tror dom tyckte det var kul att äntligen få följa med henne :)

Sen när dom kom tillbaks så gick vi ut en stund i trädgården.
Jag tog lite kort på tjejerna... Här är två av bilderna:

Julia tv. Isabelle th.

© Soffiloffis

 

Imorron ska jag tillbaks på den där aktiviteten igen... Fåse vad dom hittar på den här gången då :)
Sen på fredag är det väl midsommar då :) Har egentligen inget planerat då, men det skulle vara kul o ta med flickorna till nån midsommarstång i år! Eller kanske göra en egen liten sak :)
Men men, det visar sej väl vad det blir...

Nu ska jag packa lite tror jag... har inget o göra så :P
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: