2010-06-26
 12:44:09

Midsommarbad :)

Igår var det midsommarafton då...
På förmiddan åkte vi o handlade, och sen var vi ute i trädgården en stund när vi kom hem.
Men så började det regna så då gick vi in igen, men jag hann iaf måla klart det där bordet innan :P


Isabelle studerar småkryp...

 


...och det gör Julia också :)



När det slutade regna sen så åkte vi bort till Lilla Sand och badade lite... Men det tog väl ca en kvart (minst) innan jag vågade doppa mej så Daniel blev nog lite irriterad på mej tror jag haha :P
Det var tydligen myggigt som sjutton inne vid strandkanten så...

Daniel struntade i o bada, han tyckte det var för kallt än, men flickorna plaskade runt i vattnet iaf :)
Julia råklade snubbla på nån sten så hon doppade sej hel o hållen några gånger...
Hann tyvärr inte ta några kort för vi åkte hem så fort jag hade badat klart, men det blir väl fler tillfällen får jag hoppas!


Idag vet jag inte vad vi ska hitta på... det är väl röd dag så några affärer lär väl inte vara öppna iaf :/
Men men det visar sej väl vad det blir
Hörs sen
Kramar


mams
PUBLICERAT: 2010-06-26, 14:31:28

Vad skönt att ni äntligen fick blöta ner er ni också, synd bara att det skulle bli regn. Blev det ingen Midsommardans då?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: