2010-03-10
 18:23:52

aäö...

Nu har jag städat hela nedervåningen plus trappan upp... och så sorterade jag ut skor och ytterkläder som barnen har vuxit ur. Så allt sånt ligger nere i källaren nu :)
Ska strax laga lite mat för Daniel ska iväg o jobba vid 20-tiden :)
Det får bli makaroner o köttfärssås idag tror jag...

Har kikat lite pa kläder pa nätet och hittat lite som jag vill köpa sen när vi far rad... Suck, bokstaven a med en prick över slutade precis fungera pa mitt tangentbord :/

Well well, hörs sen...
Kramar



mams
PUBLICERAT: 2010-03-10, 18:41:31

Hej!

Har Daniel fått jobbhelt plötsligt??????????????


mams
PUBLICERAT: 2010-03-10, 18:42:23

Vad duktig du har varit blir riktigt stolt över dig. Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: