2010-03-24
 21:31:19

Blandat...

Idag har det inte hänt mycket...
Vi lämnade barnen på dagis imorse, sen åkte jag till skolan och hade naturkunskap... Fick veta vad vi ska kunna på provet nästa vecka. Och det var ju inte lite det :/

När jag var klar där så åkte jag hem till mamma o hälsade på en sväng, sen gasade jag hem till Gränges o hämtade barnen på dagis :)
På eftermiddan vilade vi lite, för för en gångs skull kunde barnen sova så då passade vi också på.


På fredag ska jag träffa Lotta, Milla och ev. Malle(?) och gå lite på stan :)
Så det ska bli jättekul... Då blir det nog en sväng in på nya gallerian också skulle jag tro, så det ska bli kul o se hur det ser ut där!
Jag tror inte vi har träffats allihopa på över ett halvår nu, om man bortser från Alexanders 2-årskalas då :)
Längesen var det iaf!

Nyss när jag hade varit uppe en sväng så kollade jag ut genom fönstret och då kom det en ambulans till grannens hus, de som bor bredvid oss. Så ambulanspersonalen gick in med bår och grejjer och efter en stund kom dom ut med nån, jag tyckte det såg ut som mamman men det är ju rätt svårt o se i det här mörkret.
Undrar vad som har hänt! Hoppas det inte är nåt allvarligt iaf...

Nepp nu ska jag nog sova iaf..
Hörs sen
Kramar


Lotta o Milla innan vi åkte till Falun o kollade på Gyllene Tider

 


Malle o jag för längesen...


Anonym
PUBLICERAT: 2010-03-25, 15:22:13

Hihi va kul och se gamla bilder! :) Jag var förbi nya gallerian idag när jag skulle till tandläkaren och det såg jättebra ut :) Kommer definitivt handla där inne imån! ;D Vet du förresten vilken tid vi ska träffas? Kramis!


Lotta
PUBLICERAT: 2010-03-25, 15:22:42 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Det var förresten jag som skrev de där ;p



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: