2010-03-15
 16:15:44

Hälsa på...

Hade bara naturkunskap idag, så jag slutade redan vid kvart i tolv :)
Och nyss tänkte jag göra läxorna, men det får nog vänta tills ikväll istället för jag hittar inte själva uppgiften och så ska vi snart hem till Ylva o hälsa på lite... :)

Mitt msn funkar fortfarande inte drygt nog :/
Jag avinstallerade det för en vecka sen och tänkte installera det direkt igen men datorn hittade inte på det så jag blir väl tvungen o formatera om datorn dådå...

Vad härligt vårsoligt o fint det har varit den senaste veckan förresten, man blir ju alldeles glad :P Snart kan man åka till sjön och bada o låta barnen plaska i vattnet igen, härligt! Längtar verkligen :)

Men nu ska vi klä på tjejerna och dra oss iväg tror jag...
Bye


Garagetaket i januari i år...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: