2010-03-19
 08:02:09

Rådjur :)

Igår hade jag historia och fick redovisa fem ord från upptäckternas tid, men dom orden jag hade valt var tydligen helt fel enligt läraren :(
Dom orden jag hade valt hörde tydligen till upptäckternas och enväldets tid, och enväldets tid är tydligen om Sveriges historia men under samma tidsepok... suck!

Och sen fick vi veta att vi ska fördjupa oss i ett ämne och sedan redovisa inför hela klassen under fem minuter/person, men vi är tre stycken i vår grupp så det blir alltså 15 minuter vi ska stå där framme, usch o fy! :(
Vi i vår grupp ska fördjupa oss i franska, industriella och amerikanska revolutionen...
Jag hatar redovisningar, och på historia-lektionen dryper det av sånt skit!!

Idag har jag Programhantering iaf... ett lite lugnare ämne :P
Funderar på om jag ska åka o hälsa på Lotta på lunchen o sen fika när jag ändå är där.. Vi får se :)

Igår kväll när jag skulle hämta min kamera i bilen så satte jag mej där en stund för jag skulle kolla en grej, och då gick det förbi ett rådjur precis utanför dörren så jag var nog högst en decimeter ifrån det! Jag hade bara kunnat sträcka ut handen genom sidorutan o klappat den ifall jag hade velat :)
Men självklart tog jag kort på den när jag ändå hade kameran nära... Mysiga djur detta där!

Nu har jag nyss käkat frukost så jag ska väl dra mej iväg till skolan då..
Kramar


Här är det söta rådjuret, lite längre bort från bilen :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: