2010-03-31
 21:57:10

Saints Row

Hade naturkunskap idag igen så jag slutade redan klockan 10 i förmiddags, skönt :)
Och i tid kom jag också, trots försovningen imorse :P

När jag kom hem från skolan så åt vi lite, och sen gick vi upp på övervåningen så flickorna fick vila lite. Daniel la sej o vilade han med medan jag spelade lite Saints Row på Ps3an, skitkul men jag blir så himla sur när jag dör bara :) Dålig förlorare kanske det kallas?
Sen efter det la jag mej o vilade jag också...
Och när vi vaknade gick vi ner o gjorde lasagne. Den blev inte så bra den här gången men men, det var väl ätbart iaf :P

Flickorna börjar bli förkylda igen, dom är alldeles snoriga båda två. :/
Och inatt vaknade dom hela tiden och var ledsna så det var nog halsont eller nåt sånt...
Våra små snuttisar!

Men men, hörs sen
Bye






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: