2010-03-12
 23:03:12

Funny...

Igår när barnen hade slutat på dagis så åkte vi hem till mamma o hälsade på lite...
Medan flickorna var där åkte jag till skolan o hade webdesign, jag har börjat med CSS nu och det är ju skitkrångligt om man jämför med HTML...
När jag slutade åkte jag tillbaks hem till mamma och var där ett tag :)
Annars gjorde vi inte så mycket mer igår.
Eller jag kollade på en film på kvällen när vi hade lagt barnen, Funny people hette den och var bra :)

Idag har jag haft programhantering i skolan. Skulle ha haft prov men vi som går på komvux slapp det för läraren hade ganska bra koll på hur vi ligger till :)
Nu på kvällen gjorde vi lasagne, det är första gången vi gör det på flera år nu. Men gott blev det iaf :P




milla
PUBLICERAT: 2010-03-15, 20:42:36

självklart ska du hänga på, fick du mitt sms i morse?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: