2010-03-28
 11:37:19

Tjejträff :)

I fredags när jag slutade skolan åkte jag ner till mamma en snabbsväng, så vi pratade lite grann och jag fick lite påskkärring-kläder till flickorna av henne :)
Efter det skulle jag åka fram på stan och träffa Lotta, Milla o Malle, och vid kvart över två kom jag på att jag var lite försenad så då gasade jag upp på stan där jag mötte upp dom :)

Så först gick vi runt lite på nya gallerian o tittade i affärerna där...
Sen gick vi och åt lite, och efter det gick vi in en vända till på nya Gallerian :)
Det blev ju jättefint när dom byggde ut! Och som Lotta sa, det kändes inte som man var i Ludvika längre :P

Sen var Lotta och Malle tvugna att sticka, så då blev det en vända in på Åhlens för mej och Milla. Det var riktigt trevligt iaf! Hoppas vi kan göra om det snart igen :)

Igår gjorde vi inte så mycket, tittade på film med flickorna -  Aladdin, och sen vilade vi lite och på kvällen åkte vi hem till Ketty och Sören o hälsade på lite...


Idag vet jag inte vad vi ska göra, flickorna ligger och vilar nu iaf.
Kanske skulle passa på o läsa på lite inför provet imorron...

Förresten... Glöm inte o ställa fram klockan idag :)






Fidde
PUBLICERAT: 2010-03-28, 21:01:37

Synd du är tjej för våra grabbträffar går inte av för hackor. men nu är du ju tjej så du får inte vara med haha


Sofie
PUBLICERAT: 2010-03-29, 09:20:11 | URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Hehe :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: