2010-05-27
 22:27:59

Förbannad!

Just nu är jag så förbannad på min såkallade dator så jag har lust o strypa fanskapet långsamt o sen slänga ut den genom fönstret eller nåt :(
Varenda gång jag kollar på nåt klipp på youtube eller stagevu så stänger den jäveln av sej...


Så här vill jag göra med datorn just nu!!


Nyss satt jag o kollade på en film, och när det precis började bli som mest spännande så dog den jäveln, som vanligt. Och nu känns det ju onödigt o starta om filmen när den ändå bara kommer stänga av sej snart igen.

Det måste ju vara nåt allvarligt fel på den, det går ju inte o göra nånting längre ju :(

Sorry för ännu ett klagande inlägg, blir bara så jäkla arg!


Helena
PUBLICERAT: 2010-05-28, 16:49:02 | URL: http://ehasweden.eu/wordpress

Kanske hårddisken som måste bytas ut?


Helena
PUBLICERAT: 2010-05-28, 16:50:13 | URL: http://ehasweden.eu/wordpress

Kanske dax att byta ut hårddisken? Låter den också (rasslande ljud) ?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: