2010-05-26
 23:31:50

Klar :)

Nu har jag äntligen skickat in det sista arbetet i historia :)
Förhoppningsvis blev det bra så att jag får godkänt nurå, får väl se imorron (troligtvis).
Jag fick ju förresten veta att jag fick MVG i webdesign sist jag var på den lektionen...
Härligt!!
Bara ett prov om Excel i programhanteringen kvar nurå innan terminen är slut, jag spar det tråkigaste till sist ;)

© Soffiloffis


Om en stund ska jag nog gå o lägga mej, och om flickorna tillåter imorronbitti så ska jag sova ut riktigt ordentligt...
Men det beror ju som sagt på vilken tid dom vaknar :)
Dom har iaf tagit rejäla sovmornar den här veckan, troligtvis eftersom dom är förkylda... Men i förrgår fick vi ju sova ända till klockan 11! Det är inte ofta det händer nuförtiden kan jag säga :)

Hörs sen
Kramar :)








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: