2010-05-05
 10:18:57

Pluggar...

Vi har nyss haft besök av "the man in black", dvs sotaren :P
Skönt o ha det avklarat...


Nu håller jag på o pluggar till epokprovet i Historia som jag har imorron. Det känns ganska nervöst, för det är ju hur jäkla mycket som helst som man ska kunna! Nästan alla epoker, vilka årtal de låg under, saker, personer och händelser från de olika tiderna o mycket mer... Usch o blä!

Men men, vi ska väl snart hämta flickorna på dagis iaf så då blir det en paus i pluggandet...

Jag fick nyss svar på min uppgift som jag lämnade in igår på Religionen, och jag fick VG på den o hela kursen :D
Hihi det trodde jag aldrig! Fasen vad härligt!

Hörs senare
Kramar


Majah
PUBLICERAT: 2010-05-05, 11:18:33 | URL: http://awwsomee.blogg.se/

Svar: Oki tack :) Händer idag då ? Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: