2010-05-28
 09:37:29

Trött!!

Usch jag ångrar nästan att jag kollade på paranormal activity igår, för jag har sovit skitdåligt inatt... Har vaknat typ en gång i halvtimmen hela natten :(
Så nu sitter jag här i skolan o är skittrött!
Aja, det är som det är :P


Fåse om vi kanske går ner till Milla och Fidde ikväll nurå :) Det beror på vad Daniel vill o så... Det skulle vara jättekul iaf, för det blir ju inte att vi träffas så ofta nuförtiden tråkigt nog :/

Och imorron ska vi nog åka in till stan iaf och gå på marknad så att flickorna får åka lite karusell för första gången :) Det ska bli kul! Får väl hoppas dom också tycker det bara :)

Nä nu måste jag plugga lite...
Hörs sen
Kramar


Sandra
PUBLICERAT: 2010-05-29, 09:18:23 | URL: http://photoshopbilder.blogspot.com/

Har inte hört talas om den här filmen men den verkar läskig...:-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: