2010-05-22
 22:07:13

Hälsat på Veronica :)

Idag har vi varit inne större delen av dagen, tråkigt nog. Det har ju varit skitfint väder så jag hade helst varit ute hela dagen om det hade gått. Men Daniel har mått lite dåligt så han har vilat ganska mycket...
På eftermiddan gick vi ut en sväng i trädgården iaf :)
Och efter en stund kom vi på att vi skulle åka hem till Veronica o hälsa på lite, så vid halv fem åkte vi dit.
Först var vi på baksidan, där var hon och Lisa och barnen, men när Bosse kom efter ett tag gick vi in o drack lite kaffe :)


Bästisar :)
© Soffiloffis



Våra små busdamer :)

© Soffiloffis


Flickorna busade massor med Bosse, och Victoria var där också så hon gjorde flätor i håret på dom så dom blev jättesöta. Daniel o Bosse satt o kollade på hockey medan vi var där och Veronica färgade håret inför kryssningen imorron :)
När vi kom hem däckade flickorna direkt för en gångs skull, så jag tror dom var rätt trötta :P

Imorron är det söndag och dags för mej att börja skriva på nåt av arbeterna i Historia tror jag... Blähä!
Men annars vet jag inte vad vi ska göra, gå ut kanske om det är fint? Det visar sig :)

Nä nu ska jag surfa runt lite innan jag ska sova
Kramar




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: