2010-05-01
 19:00:11

Visste du att...

...jag är blyg. Och jag tycker det är jättejobbigt, men har ingen aning om hur jag ska bli av med skiten!

...jag inte har några (hel)syskon, inga som jag har vuxit upp med. Jag har några halvsyskon iaf, men jag har bara kontakt med en av dem - Malin :)

...jag är jättevimsig, alltid! Jag kan tänka att jag t.ex. ska kolla posten så fort jag har svängt in på gården, men sen när jag har parkerat en sekund senare så har jag glömt bort att jag skulle göra det :-S
Det kan vara ganska störande ibland!


...jag är extremt "rädd" för att prova nya maträtter, i alla fall om jag äter ute på restaurang. Jag vill liksom inte chansa och beställa in en dyr maträtt som jag kanske inte gillar när jag lika gärna kan välja något som jag vet att jag gillar :P Snål eller inte, döm själva haha.

...jag är allergisk mot CocaCola! Helt sjukt, men jag får skitont i magen när jag dricker det, så jag tycker inte att det är värt det längre :)

 




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: