2010-11-28
 19:30:25

Första advent :)

 

© Soffiloffis



Första advent idag då! Snart är det jul :P

Idag har vi inte gjort så mycket eftersom Daniel skulle iväg till Linköping igen... Han trodde att dom skulle åka redan vid 14-tiden, men när han ringde så visade det sej att dom inte skulle komma o hämta honom förrän vid 17-18-tiden...

Aja, nu har han åkt iaf och det känns lika tomt som alltid när han sticker iväg...
Saknar honom redan!! :(





Jag har lyssnat som sjutton på mina listor inne på Spotify! Och alldeles för sent såg jag att man bara får lyssna ett visst antal timmar i månaden där... sen måste man betala :/
Så nu har jag bara ca 4 timmars lyssningstid kvar, och jag som bara har haft det i några dagar!

Men, men... Tur att youtube finns sen när dom timmarna är slut :)






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: