2010-12-01
 00:32:20

Utelek :)



Idag på eftermiddan tog jag med barnen och gick ut en sväng... det blir ju så tråkigt att bara sitta inne hela dagarna. Vi gick bort till ica först, sen såg tjejerna lekparken så då ville dom gå dit o leka.
Det kändes lite kallt, men men :)
Så det åktes rutchkana, gungades och sprangs runt i lekborgen, men särskilt kul tror jag inte dom hade för dom följde så villigt med hem sen när jag ropade :P

Väl hemma försökte jag starta bilen, men den var lika död som igår, om inte dödare :(
Sen när vi kom in drack vi lite varm oboy och tittade på teskedsgumman :)

Daniel kommer ev. hem redan på torsdag om allt går som det ska :)
Jag saknar honom som sjuttsingen så jag hoppas det! Men det är väl bäst att inte hoppas på för mycket för man vet ju aldrig vad som sker...

Näe nu ska jag snart sova!

En till vattenbild från igår :)

© Soffiloffis





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: