2010-10-31
 22:58:40

Ändrade planer...

Jag har helt plötsligt fått SKITONT i halsen... det bara kom helt som en blixt från klar himmel precis efter att jag hade sköljt ur hårfärgen ur huvvet :S Jag kan knappt svälja, och ännu mindre rapa om jag skulle känna för det, för då gör det så ont att jag bara vill gå o gömma mej nånstans! Jag hatar dessa förbannade förkylningar som härjar just nu :/
Ska testa o ta en kopp varm choklad, fåse om det blir bättre...



Daniel är hemma igen efter en snabbvisit i Högfors hehe :P
Generatorn på bilen hade tydligen gått sönder så dom blev stående där!
Men så träffade dom en trevlig Grängesbergare som bogserade dom till OK här i byn, så dom hade ju tur i oturen iaf :) Nu är det bestämt att dom ska åka imorronbitti istället... Så det är väl bara o hoppas att resan ner till Linköping går bättre den gången :P

Jag var ju helt säker på att Daniel skulle sova på sitt hotell inatt så jag bäddade ner tjejerna i våran säng, så där sover dom så sött nu :) Men vi får väl bära in dom i sina egna sängar sen när det är dags för oss o sova då...

Hörs sen :)
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: