2010-10-27
 23:36:23

Färg...

Jag funderar på o köpa hårfärg imorron :) Det börjar bli dags för lite förändring nu! Och den här gången får det bli nån annan färg än svart! Jag tror det får bli nåt sånt här den här gången:

bild lånad härifrån
Vad tycker ni om den hårfärgen?? Bra eller anus?


milla
PUBLICERAT: 2010-10-28, 08:48:37 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

bra, annars är brun bra.

Sist jag färga vilket va många många månader sedan hade jag intensvitoning tog en som hette ljusbrun eller om det va mellanbrun. Eftersom håret i sej va så ljust så blev det mörkare än jag trott det skulle bli men bra endå.

Fördelen med inte alltför mörk färg är väl att de inte blir super extrem kant när det växer ut.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: