2010-10-05
 12:07:47

Sura barn...

Igår på eftermiddan åkte jag med flickorna till mamma och så fick hon klippa min lugg när jag ändå var där :)
Sen när det var gjort åkte jag och Pontus fram på stan där jag mötte upp Mia o Hampus...
Så vi gick i lite affärer och sen fikade vi inne på BK´s.
Det var kul att träffa henne iaf, känns som det var ett tag sen nu igen :)

Sen på vägen hem var flickorna skitsura och satt o skrek hela vägen, dom ville minsann inte hem för dom ville vara kvar hos mormor! Jag trodde jag skulle bli knäpp där ett tag... Snacka om att dom har blitt mormiga och farmiga sen Pontus kom!!



© Soffiloffis


Idag vet jag inte vad vi ska göra, flickorna blev iaf hemma en extra dag från dagis... jag ska väl ringa snart och berätta att dom kommer dit imorron. Dom är ju fortfarande lite snoriga men förutom det är dom friska :)

Jag känner för o gå ut och fota lite idag :)

Men aja...
Får väl se vad dagen har att bjuda på...
Hörs sen
Kramar


 




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: